Briljante broekzakinspiratie

broekzak1

Ik zit op het toilet en schiet in de lach.
Nog niet eerder had ik het gezien. Niet in het pashokje en niet vanmorgen thuis. Nu dus wel. Nota bene op de wc.

Het spijt me, je zal nu wel denken:
“Waar gaat dit blog nou weer over?”.

Over woorden.
Simpele woorden.
Klantbejegening.
Een goed gevoel verspreiden.

En dat allemaal door die broekzak. De binnenkant wel te verstaan. Vier doodsimpele woorden:

YOU LOOK NICE TODAY ♡

Ik zal je de toilet-details besparen, maar daar heb ik het dus wel ontdekt. Die dag had ik voor het eerst mijn nieuwe broek aan. Niet echt een bijzondere. Wel een mooie. Eentje waar ik me prettig in voel. En na die ontdekking op het toilet helemaal.

Die broek is van een bepaald merk. En dat merk verspreidt een glimlach.
Knap van de makers! Om jaloers op te worden.

Het merk geeft me een goed gevoel in de ochtend, gedurende de dag (ook op het toilet dus) en ’s avonds. Ben je dan goed bezig of niet?

Ik denk dan: zie dat maar eens voor elkaar te krijgen Diana!

YOU LOOK NICE TODAY ♡

Dat wil je toch elke dag horen? Niet per se in die letterlijke woorden, maar zolang het positieve woorden zijn, gericht op de persoon, vind ik ze in dezelfde categorie vallen.

Ik zal eerlijk toegeven, ik heb nog zo’n broek gekocht. In een andere kleur weliswaar.

YOU LOOK NICE TODAY ♡

Hoe simpel kan het zijn om je klant een goed gevoel te geven?

Conclusie: Ik zit lachend op het toilet en denk tegelijk aan mogelijke manieren van briljante communicatie met mijn klant. Hoe een broekzak mij dan weer uitdaagt.

YOU LOOK NICE TODAY ♡
En ik laat je nog goed kijken ook …

Comments are closed.